Indian-origin Head of S Africa's Largest Independent TV News Channel Sacked over Racist Remarks

news18.com

- news18.com | 2 months ago

Maseko also accused Pillay of interfering in news decisions which led to biased news coverage, favouring some politicians.

The public spat resulted severe criticism of Pillay. Economic Freedom Fighters, the country's third largest political party, had called for the public to boycott the channel.

A public apology by Pillay failed to control the damage as the broadcaster dismissed Pillay with immediate effect on Friday.

read full story @news18.com